|
6061 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.061 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
18/05/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/11/1984 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
20/11/1974: Groen/Geel |
|
|
|
6062 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.062 |
|
Laatste stelplaats: |
Saint-Ghislain |
|
In dienst: |
28/05/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1984 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
08/08/1974: Groen/Geel |
|
|
|
6063 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.063 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
2/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
**/**/1983: Reed als 6063X |
|
|
|
6064 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.064 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
4/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/10/1984 |
|
Gesloopt: |
**/**/1995 |
|
Radionaam: |
< |
|
|
|
6065 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.065 |
|
Laatste stelplaats: |
Saint-Ghislain |
|
In dienst: |
11/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/06/1985 |
|
Gesloopt: |
**/10/1995 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
30/05/1975: Groen/Geel |
|
|
|
6066 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.066 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
18/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1986 |
|
Gesloopt: |
**/10/1995 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
25/04/1977: Groen/Geel |
|
|
|
6067 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.067 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
29/12/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
Laatst gebouwde 60er (oorspronkelijk bedoelde 210.067 werd 210.201)
22/11/1977: Geel/Groen
**/**/1990: Verkocht aan Ventura (Italië)
|
|
|
|
6068 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.068 |
|
Laatste stelplaats: |
Saint-Ghislain |
|
In dienst: |
23/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/11/1986 |
|
Gesloopt: |
**/11/1993 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
02/03/1977: Groen/Geel
**/03/1984: Geel/Groen
Ander cijfertype (op de gele schildering)
Heeft met 6089 als enige serie-60 alle livreien gehad.
|
|
|
|
6069 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.069 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
28/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
31/12/1987 |
|
Gesloopt: |
**/10/1995 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
27/01/1975: Groen/Geel |
|
|
|
6070 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.070 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
2/07/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
01/02/1978: Geel/Groen
Had tijdelijk een geel front
**/**/1990: Verkocht aan Ventura (Italië) |
|
|
|
6071 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.071 |
|
Laatste stelplaats: |
Saint-Ghislain |
|
In dienst: |
8/07/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1985 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
15/02/1977: Groen/Geel |
|
|
|
6072 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.072 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
14/07/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
28/09/1977: Geel/Groen
Had tijdelijk een geel front
25/10/1982: Is betrokken bij een botsing op een leeg rijtuigenstel te Dinant |
|
|
|
6073 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.073 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
In dienst: |
16/07/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
29/06/1977: Geel/Groen
Eerste loc in gele livrei (na proef 5142)
Had tijdelijk een geel front
01/12/1986: Gebruikt door Dienst Baan.
**/**/1990: Verkocht aan Italië |
|
|
|
6074 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.074 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
In dienst: |
10/08/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1986 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
22/11/1977: Groen/Geel |
|
|
|
6075 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.075 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
30/08/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1986 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
08/04/1977: Groen/Geel |
|
|
|
6076 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.076 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
3/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
Kreeg een gele band tussen de koplampen
**/**/1983: Reed als 6076X |
|
|
|
6077 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.077 |
|
NVR nr: |
94 88 1050 303-7 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
In dienst: |
8/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/08/1986 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
**/**/1989: Verkocht aan het TSP
Op front A huidige nummer, op front B oorspronkelijk nummer.
Rijdt rond met een foutief NVR-nr. In het nummer staat code 94 (elektrisch motorstel, niet HST), terwijl dit code 92 moet zijn (diesellocomotief). |
|
|
|
6078 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.078 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
13/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/03/1985 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
16/05/1979: Geel/Groen |
|
|
|
6079 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.079 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
17/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
31/12/1987 |
|
Gesloopt: |
**/**/1995 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
23/09/1977: Groen/Geel
|
|
|
|
6080 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.080 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
24/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1985 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Radionaam: |
< |
|
|
|
6081 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.081 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
In dienst: |
1/10/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/03/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1985 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
Had een gele zijdeur
**/**/1983: Reed als 6081X |
|
|
|
6082 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.082 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
8/10/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/08/1986 |
|
Gesloopt: |
**/**/1995 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
17/09/1977: Geel/Groen |
|
|
|
6083 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.083 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
15/10/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/07/1984 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
**/**/1978: Geel/Groen
Had tijdelijk een geel front |
|
|
|
6084 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.084 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
In dienst: |
29/10/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/07/1982 |
|
Gesloopt: |
**/**/1982 |
|
Radionaam: |
< |
|
|
|
6085 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.085 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
8/11/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Radionaam: |
< |
|
|
|
6086 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.086 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
In dienst: |
17/11/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
11/01/1978: Geel/Groen
01/12/1986: Naar Dienst Baan.
Door CFV3V in optie genomen en teruggeschilderd in originele kleur
Verkocht aan TEMCA
Overgenomen door Carrières de Wallers
Terug in bezit van CFV3V
Kreeg de gele kleurschildering terug |
|
|
|
6087 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.087 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
23/11/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/01/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1987 |
|
Radionaam: |
< |
|
|
|
6088 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.088 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
30/11/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1986 |
|
Gesloopt: |
**/10/1995 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
28/11/1977: Geel/Groen
Had tijdelijk een geel front |
|
|
|
6089 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.089 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
3/12/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Radionaam: |
< |
|
Bijzonderheden: |
07/02/1973: Groen/Geel
12/09/1980: Geel/Groen
01/12/1986: Naar Dienst Baan
Heeft met 6068 als enige serie-60 alle schilderingen gehad.
**/**/1990: Verkocht aan Casafe (Italië) |
|
|
|
6090 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.090 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
08/12/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Radionaam: |
< |
|
|
|
6091 |
|
|
|
|
Oorspronkelijk nr: |
210.091 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
In dienst: |
15/12/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1983 |
|
Radionaam: |
< |
|
|
De locfiche pagina is met de grootste zorgvuldigheid gemaakt door Bfoto. Bfoto is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onvolledigheden.Het is verboden om hem zonder voorafgaande toestemming publiekelijk te verspreiden. Bepaalde info over deze locomotieven mag echter op fora gepubliceerd worden mits bronvermelding.