BFOTO
BFOTO
Index Tractiematerieel Leasinglocs Trafiek Lijnen Documenten Bfoto Links

Bekijk de technische fiche
Bekijk de Geschiedenis




Bekijk Fotos van 129

129

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.129

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

1/12/1999

 

Bijzonderheden:

21/01/1997: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 

130

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.130

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/06/1999

 

Bijzonderheden:

10/07/1995: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 

131

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.131

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

01/01/1990

 

Bijzonderheden:

Is betrokken bij een ongeval, de plaats en datum is echter onbekend
Werd niet meer hersteld

 
 

132

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.132

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

2/07/1999

 

Bijzonderheden:

17/10/1995: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 

133

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.133

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/06/1999

 

Bijzonderheden:

01/09/1998: Verkocht aan SATTI

 
 

134

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.134

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

1/01/2000

 

Bijzonderheden:

29/09/1995: Modernisering
**/**/2000: Verkocht aan ADTranz

 
 

135

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.135

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/09/1999

 

Bijzonderheden:

12/06/1995: Modernisering
**/**/2000: Verkocht aan ADTranz

 
 

136

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.136

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/06/1999

 

Bijzonderheden:

13/09/1996: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 
Bekijk Fotos van 137

137

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.137

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/06/1999

 

Bijzonderheden:

10/04/1995: Modernisering
**/**/2000: Verkocht aan ADTranz

 
 

138

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.138

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

7/10/1998

 

Bijzonderheden:

01/02/1996: Modernisering
12/01/1998: Is uitgebrand
Werd niet meer hersteld

 
 

139

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.139

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

1/12/1999

 

Bijzonderheden:

22/12/1994: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 

140

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.140

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

1/07/1999

 

Bijzonderheden:

Modernisering op: 13/12/1996
Verkocht aan FAA op 01/09/1999

 
 

141

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.141

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

1/01/2000

 

Bijzonderheden:

17/12/1996: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 

142

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.142

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

7/10/1998

 

Bijzonderheden:

01/02/1998: Verkocht aan LFI

 
 

143

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.143

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/09/1999

 

Bijzonderheden:

08/08/1996: Modernisering
**/**/2000: Verkocht aan ADTranz

 
 

144

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.144

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

7/10/1998

 

Bijzonderheden:

01/02/1998: Verkocht aan LFI

 
 

145

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.145

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/06/1999

 

Bijzonderheden:

01/09/1998: Verkocht aan SATTI

 
 

146

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.146

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/06/1999

 

Bijzonderheden:

03/01/1995: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 
Bekijk Fotos van 147

147

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.147

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/06/1999

 

Bijzonderheden:

17/10/1996: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 

148

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.148

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

30/06/1999

 

Bijzonderheden:

01/09/1998: Verkocht aan SATTI

 
 

149

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.149

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

7/10/1998

 

Bijzonderheden:

01/02/1998: Verkocht aan LFI

 
 

150

 
 
 

Oorspronkelijk nr:

228.150

 

In dienst:

**/**/1956

 

Buiten dienst:

1/12/1999

 

Bijzonderheden:

22/12/1995: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA

 
 

De locfiche pagina is met de grootste zorgvuldigheid gemaakt door Bfoto. Bfoto is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onvolledigheden.Het is verboden om hem zonder voorafgaande toestemming publiekelijk te verspreiden. Bepaalde info over deze locomotieven mag echter op fora gepubliceerd worden mits bronvermelding.