|
129 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
1/12/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.129 |
|
Bijzonderheden: |
21/01/1997: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA |
|
|
|
130 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/06/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.130 |
|
Bijzonderheden: |
10/07/1995: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA
|
|
|
|
131 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
01/01/1990 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.131 |
|
Bijzonderheden: |
Is betrokken bij een ongeval, de plaats en datum is echter onbekend
Werd niet meer hersteld |
|
|
|
132 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
2/07/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.132 |
|
Bijzonderheden: |
17/10/1995: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA
|
|
|
|
133 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/06/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.133 |
|
Bijzonderheden: |
01/09/1998: Verkocht aan SATTI
|
|
|
|
134 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
1/01/2000 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.134 |
|
Bijzonderheden: |
29/09/1995: Modernisering
**/**/2000: Verkocht aan ADTranz
|
|
|
|
135 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/09/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.135 |
|
Bijzonderheden: |
12/06/1995: Modernisering
**/**/2000: Verkocht aan ADTranz
|
|
|
|
136 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/06/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.136 |
|
Bijzonderheden: |
13/09/1996: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA |
|
|
|
137 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/06/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.137 |
|
Bijzonderheden: |
10/04/1995: Modernisering
**/**/2000: Verkocht aan ADTranz |
|
|
|
138 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
7/10/1998 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.138 |
|
Bijzonderheden: |
01/02/1996: Modernisering
12/01/1998: Is uitgebrand
Werd niet meer hersteld |
|
|
|
139 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
1/12/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.139 |
|
Bijzonderheden: |
22/12/1994: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA
|
|
|
|
140 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
1/07/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.140 |
|
Bijzonderheden: |
Modernisering op: 13/12/1996
Verkocht aan FAA op 01/09/1999
|
|
|
|
141 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
1/01/2000 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.141 |
|
Bijzonderheden: |
17/12/1996: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA
|
|
|
|
142 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
7/10/1998 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.142 |
|
Bijzonderheden: |
01/02/1998: Verkocht aan LFI |
|
|
|
143 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/09/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.143 |
|
Bijzonderheden: |
08/08/1996: Modernisering
**/**/2000: Verkocht aan ADTranz
|
|
|
|
144 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
7/10/1998 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.144 |
|
Bijzonderheden: |
01/02/1998: Verkocht aan LFI |
|
|
|
145 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/06/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.145 |
|
Bijzonderheden: |
01/09/1998: Verkocht aan SATTI
|
|
|
|
146 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/06/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.146 |
|
Bijzonderheden: |
03/01/1995: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA
|
|
|
|
147 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/06/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.147 |
|
Bijzonderheden: |
17/10/1996: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA
|
|
|
|
148 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
30/06/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.148 |
|
Bijzonderheden: |
01/09/1998: Verkocht aan SATTI
|
|
|
|
149 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
7/10/1998 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.149 |
|
Bijzonderheden: |
01/02/1998: Verkocht aan LFI
|
|
|
|
150 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1956 |
|
Buiten dienst: |
1/12/1999 |
|
Oorspronkelijk nr: |
228.150 |
|
Bijzonderheden: |
22/12/1995: Modernisering
01/09/1999: Verkocht aan FAA
|
|
|
De locfiche pagina is met de grootste zorgvuldigheid gemaakt door Bfoto. Bfoto is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onvolledigheden.Het is verboden om hem zonder voorafgaande toestemming publiekelijk te verspreiden. Bepaalde info over deze locomotieven mag echter op fora gepubliceerd worden mits bronvermelding.