|
801 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1975 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
30/11/2016: Modernisatie |
|
|
|
802 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1975 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/**/2018: Modernisatie |
|
|
|
803 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1975 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
08/06/2020: Gemoderniseerd |
|
|
|
804 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1975 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
28/04/1999: Is betrokken bij een botsing te Ronet
**/**/2019: Gemoderniseerd |
|
|
|
805 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1975 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
24/06/1991: Is betrokken bij een botsing met 2116 te Brussel centraal
**/11/2018: Gemoderniseerd |
|
|
|
806 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1975 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
23/04/1990: Is betrokken bij een botsing met een goederentrein te Ledeberg
28/04/1999: Is betrokken bij een botsing te Ronet
**/11/2017: Gemoderniseerd |
|
|
|
807 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/11/2020: Gemoderniseerd |
|
|
|
808 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/**/1990: Reed rond in een blauwe VTM-reclamebeschildering
06/04/2020: Gemoderniseerd |
|
|
|
809 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Oorspronkelijk nr: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
25/01/2011: Heeft op een auto aangereden te Leval. Na deze aanrijding is de auto nog een keer gegrepen door de 2610.
**/**/2019: Gemoderniseerd |
|
|
|
810 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Buiten dienst: |
**/**/2019 |
|
Laatste stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
op 21/12/1998: Betrokken bij een ontsporing na een botsing tussen Essen en de Nederlandse grens
**/**/2022: 2 rijtuigen gesloopt |
|
|
|
811 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
17/03/2014: In park
**/03/2018: Gemoderniseerd |
|
|
|
812 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/04/2018: Gemoderniseerd |
|
|
|
813 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/01/2019: Gemoderniseerd |
|
|
|
814 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
|
|
815 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/12/2022: Gemoderniseerd |
|
|
|
816 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
24/06/1991: Is betrokken bij een botsing met 2116 te Brussel centraal
**/10/2019: Gemoderniseerd |
|
|
|
817 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/06/2021: Gemoderniseerd |
|
|
|
818 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
06/12/21: Gemoderniseerd |
|
|
|
819 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
Is betrokken bij een ontsporing na een botsing tegen stel 716 na vandalisme te Aiseau
**/03/2022: Gemoderniseerd
06/03/2024: Had een aanrijding met een vrachtwagen in Turnhout |
|
|
|
820 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
17/11/2003: Ontspoord op inspectieput te Bergen
17/09/2018: Gemoderniseerd |
|
|
|
821 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
05/05/2020: Gemoderniseerd |
|
|
|
822 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
03/10/1980: Is betrokken bij een ontsporing te Haasdonk
13/05/2012: Heeft een aanrijding gehad met een auto te Boortmeerbeek
15/02/2013: Raakte beschadigd door een brand ter hoogte van La Louvière Sud.
**/**/2020: Gemoderniseerd |
|
|
|
823 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
11/10/1982: Is betrokken bij een ontsporing te Landegem
**/09/2021: Gemoderniseerd |
|
|
|
824 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1976 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
26/07/1988: Betrokken bij een botsing met 8212 te sGravenbrakel
07/02/2014: In park
**/09/2017: Gemoderniseerd |
|
|
|
825 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1977 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/01/2018: Gemoderniseerd |
|
|
|
826 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1977 |
|
Gesloopt: |
**/06/2021 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
21/11/1996: Is betrokken bij een ontsporing te Maria-Aalter
02/09/2019: Uitgebrand in Schaarbeek na vandalisme
Gesloopt te Schaarbeek |
|
|
|
827 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1977 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
In 2e helft van 2011 werden de klinken aan 2 deuren in de 1ste klasse vervangen door drukknoppen type M6. Dit als testopstelling voor de modernisatie. |
|
|
|
828 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1977 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
06/03/1992: Is betrokken bij een ontsporing te Brussel-Zuid
30/05/2018: Gemoderniseerd, eerste AM75'er met 3de koplamp |
|
|
|
829 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1977 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/12/2019: Gemoderniseerd |
|
|
|
830 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1977 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/09/2020: Gemoderniseerd |
|
|
|
831 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1977 |
|
Gesloopt: |
**/06/2021 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
02/09/2019: Uitgebrand in Schaarbeek na vandalisme
Gesloopt te Schaarbeek |
|
|
|
832 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1977 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
|
|
833 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1978 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
31/03/2014: In park
**/06/2014: Terug in dienst
15/06/2017: Gemoderniseerd |
|
|
|
834 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1978 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
07/06/1980: Is betrokken bij een ontsporing te Antwerpen
28/04/1999: Is betrokken bij een ontsporing te Ronet
**/02/2019: Modernisatie
|
|
|
|
835 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1978 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
19/04/2008: Is betrokken bij een aanrijding tegen een auto te Leval
28/03/2023: Gemoderniseerd, laatste am75'er die modernisatie kreeg |
|
|
|
836 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
23/10/2020: Gemoderniseerd |
|
|
|
837 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
28/04/1999: Is betrokken bij een botsing te Ronet
30/07/2018: Gemoderniseerd, uitgerust met derde koplamp |
|
|
|
838 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
06/11/2010: Heeft een aanrijding gehad met een op de sporen achtergelaten wagen te Leest. |
|
|
|
839 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/12/21: Gemoderniseerd |
|
|
|
840 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
31/05/1995: Betrokken bij een ontsporing te Brussel leopoldswijk |
|
|
|
841 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
**/04/2021: Gemoderniseerd |
|
|
|
842 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
23/11/2011: Is tijdens een opdrukbeweging door het stootblok gereden te AT Charleroi.
**/08/2019: Gemoderniseerd |
|
|
|
843 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
11/01/2016: Modernisatie |
|
|
|
844 |
|
|
|
|
In dienst: |
**/**/1979 |
|
Huidige stelplaats: |
Charleroi-Sud |
|
Bijzonderheden: |
07/06/1980: Is betrokken bij een ontsporing te Antwerpen
**/01/2021: Gemoderniseerd |
|
|
De locfiche pagina is met de grootste zorgvuldigheid gemaakt door Bfoto. Bfoto is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onvolledigheden.Het is verboden om hem zonder voorafgaande toestemming publiekelijk te verspreiden. Bepaalde info over deze locomotieven mag echter op fora gepubliceerd worden mits bronvermelding.