|
6061 |
|
|
|
|
In dienst: |
18/05/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/11/1984 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.061 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
20/11/1974: Groen/Geel |
|
|
|
6062 |
|
|
|
|
In dienst: |
28/05/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1984 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.062 |
|
Laatste stelplaats: |
Saint-Ghislain |
|
Bijzonderheden: |
08/08/1974: Groen/Geel |
|
|
|
6063 |
|
|
|
|
In dienst: |
2/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.063 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
Bijzonderheden: |
**/**/1983: Reed als 6063X |
|
|
|
6064 |
|
|
|
|
In dienst: |
4/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/10/1984 |
|
Gesloopt: |
**/**/1995 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.064 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
|
|
6065 |
|
|
|
|
In dienst: |
11/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/06/1985 |
|
Gesloopt: |
**/10/1995 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.065 |
|
Laatste stelplaats: |
Saint-Ghislain |
|
Bijzonderheden: |
30/05/1975: Groen/Geel |
|
|
|
6066 |
|
|
|
|
In dienst: |
18/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1986 |
|
Gesloopt: |
**/10/1995 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.066 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
Bijzonderheden: |
25/04/1977: Groen/Geel |
|
|
|
6067 |
|
|
|
|
In dienst: |
29/12/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.067 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
Laatst gebouwde 60er (oorspronkelijk bedoelde 210.067 werd 210.201)
22/11/1977: Geel/Groen
**/**/1990: Verkocht aan Ventura (Italië)
|
|
|
|
6068 |
|
|
|
|
In dienst: |
23/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/11/1986 |
|
Gesloopt: |
**/11/1993 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.068 |
|
Laatste stelplaats: |
Saint-Ghislain |
|
Bijzonderheden: |
02/03/1977: Groen/Geel
**/03/1984: Geel/Groen
Ander cijfertype (op de gele schildering)
Heeft met 6089 als enige serie-60 alle livreien gehad.
|
|
|
|
6069 |
|
|
|
|
In dienst: |
28/06/1965 |
|
Buiten dienst: |
31/12/1987 |
|
Gesloopt: |
**/10/1995 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.069 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
Bijzonderheden: |
27/01/1975: Groen/Geel |
|
|
|
6070 |
|
|
|
|
In dienst: |
2/07/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.070 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
01/02/1978: Geel/Groen
Had tijdelijk een geel front
**/**/1990: Verkocht aan Ventura (Italië) |
|
|
|
6071 |
|
|
|
|
In dienst: |
8/07/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1985 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.071 |
|
Laatste stelplaats: |
Saint-Ghislain |
|
Bijzonderheden: |
15/02/1977: Groen/Geel |
|
|
|
6072 |
|
|
|
|
In dienst: |
14/07/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.072 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
Bijzonderheden: |
28/09/1977: Geel/Groen
Had tijdelijk een geel front
25/10/1982: Is betrokken bij een botsing op een leeg rijtuigenstel te Dinant |
|
|
|
6073 |
|
|
|
|
In dienst: |
16/07/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.073 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
Bijzonderheden: |
29/06/1977: Geel/Groen
Eerste loc in gele livrei (na proef 5142)
Had tijdelijk een geel front
01/12/1986: Gebruikt door Dienst Baan.
**/**/1990: Verkocht aan Italië |
|
|
|
6074 |
|
|
|
|
In dienst: |
10/08/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1986 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.074 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
Bijzonderheden: |
22/11/1977: Groen/Geel |
|
|
|
6075 |
|
|
|
|
In dienst: |
30/08/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1986 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.075 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
08/04/1977: Groen/Geel |
|
|
|
6076 |
|
|
|
|
In dienst: |
3/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.076 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
Kreeg een gele band tussen de koplampen
**/**/1983: Reed als 6076X |
|
|
|
6077 |
|
|
|
|
In dienst: |
8/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/08/1986 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.077 |
|
NVR nr: |
94 88 1050 303-7 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
Bijzonderheden: |
**/**/1989: Verkocht aan het TSP
Op front A huidige nummer, op front B oorspronkelijk nummer.
Rijdt rond met een foutief NVR-nr. In het nummer staat code 94 (elektrisch motorstel, niet HST), terwijl dit code 92 moet zijn (diesellocomotief). |
|
|
|
6078 |
|
|
|
|
In dienst: |
13/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/03/1985 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.078 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
16/05/1979: Geel/Groen |
|
|
|
6079 |
|
|
|
|
In dienst: |
17/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
31/12/1987 |
|
Gesloopt: |
**/**/1995 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.079 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
23/09/1977: Groen/Geel
|
|
|
|
6080 |
|
|
|
|
In dienst: |
24/09/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1985 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.080 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
|
|
6081 |
|
|
|
|
In dienst: |
1/10/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/03/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1985 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.081 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
Bijzonderheden: |
Had een gele zijdeur
**/**/1983: Reed als 6081X |
|
|
|
6082 |
|
|
|
|
In dienst: |
8/10/1965 |
|
Buiten dienst: |
1/08/1986 |
|
Gesloopt: |
**/**/1995 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.082 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
17/09/1977: Geel/Groen |
|
|
|
6083 |
|
|
|
|
In dienst: |
15/10/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/07/1984 |
|
Gesloopt: |
**/**/1989 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.083 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
Bijzonderheden: |
**/**/1978: Geel/Groen
Had tijdelijk een geel front |
|
|
|
6084 |
|
|
|
|
In dienst: |
29/10/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/07/1982 |
|
Gesloopt: |
**/**/1982 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.084 |
|
Laatste stelplaats: |
Hasselt |
|
|
|
6085 |
|
|
|
|
In dienst: |
8/11/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.085 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
|
|
6086 |
|
|
|
|
In dienst: |
17/11/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.086 |
|
Laatste stelplaats: |
Merelbeke |
|
Bijzonderheden: |
11/01/1978: Geel/Groen
01/12/1986: Naar Dienst Baan.
Door CFV3V in optie genomen en teruggeschilderd in originele kleur
Verkocht aan TEMCA
Overgenomen door Carrières de Wallers
Terug in bezit van CFV3V
Kreeg de gele kleurschildering terug |
|
|
|
6087 |
|
|
|
|
In dienst: |
23/11/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/01/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1987 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.087 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
|
|
6088 |
|
|
|
|
In dienst: |
30/11/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1986 |
|
Gesloopt: |
**/10/1995 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.088 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
Bijzonderheden: |
28/11/1977: Geel/Groen
Had tijdelijk een geel front |
|
|
|
6089 |
|
|
|
|
In dienst: |
3/12/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/12/1988 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.089 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
Bijzonderheden: |
07/02/1973: Groen/Geel
12/09/1980: Geel/Groen
01/12/1986: Naar Dienst Baan
Heeft met 6068 als enige serie-60 alle schilderingen gehad.
**/**/1990: Verkocht aan Casafe (Italië) |
|
|
|
6090 |
|
|
|
|
In dienst: |
08/12/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1990 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.090 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
|
|
6091 |
|
|
|
|
In dienst: |
15/12/1965 |
|
Buiten dienst: |
01/08/1983 |
|
Gesloopt: |
**/**/1983 |
|
Oorspronkelijk nr: |
210.091 |
|
Laatste stelplaats: |
Ronet |
|
|
De locfiche pagina is met de grootste zorgvuldigheid gemaakt door Bfoto. Bfoto is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onvolledigheden.Het is verboden om hem zonder voorafgaande toestemming publiekelijk te verspreiden. Bepaalde info over deze locomotieven mag echter op fora gepubliceerd worden mits bronvermelding.