BFOTO
BFOTO
Index Tractiematerieel Leasinglocs Trafiek Lijnen Documenten Bfoto Links

Bekijk de technische fiche
Bekijk de Geschiedenis


< 1 - 2 - 3 >



6201

 
 
 

In dienst:

14/03/1961

 

Buiten dienst:

**/09/2010

 

Gesloopt:

**/11/2011

 

Oorspronkelijk nr:

212.101

 

Laatste stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

23/05/1979: Geel/Groen
01/04/2003: Naar infrabel
11/06/2010: Aanrijding gehad in Denderleeuw

 
 
Bekijk Fotos van 6202

6202

 
 
 

In dienst:

6/04/1961

 

Oorspronkelijk nr:

212.102

 

NVR nr:

92 88 0062 002-5 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

02/10/1979: Geel/Groen
Beschikt over een gewijzigde stoomketel (buiten dienst)
01/04/2003: Naar infrabel
**/**/2016: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6203

6203

 
 
 

In dienst:

12/04/1961

 

Buiten dienst:

31/12/2021

 

Oorspronkelijk nr:

212.103

 

NVR nr:

92 88 0062 002-3 B-INFBL

 

Laatste stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

31/08/1979: Geel/Groen
30/09/1994: Naar dienst baan

 
 

6204

 
 
 

In dienst:

14/09/1962

 

Buiten dienst:

09/12/2007

 

Oorspronkelijk nr:

212.104

 

Laatste stelplaats:

Antwerpen Noord

 

Bijzonderheden:

09/07/1981: Geel/Groen
**/06/2004: In park
12/12/2004: Naar TUC-rail

 
 

6205

 
 
 

In dienst:

24/09/1962

 

Buiten dienst:

1/04/2000

 

Gesloopt:

**/**/2000

 

Oorspronkelijk nr:

212.105

 

Bijzonderheden:

30/10/1981: Geel/Groen
01/09/1995: Naar TUC-rail
**/**/1997: Naar NMBS
22/03/2000: Is betrokken bij een botsing te Merelbeke
Werd niet meer hersteld

 
 

6206

 
 
 

In dienst:

2/10/1962

 

Buiten dienst:

1/10/1998

 

Gesloopt:

**/**/1999

 

Oorspronkelijk nr:

212.106

 

Bijzonderheden:

08/10/1980: Geel/Groen
28/03/1998: Is betrokken bij een botsing te Ronse
Werd niet meer hersteld

 
 
Bekijk Fotos van 6207

6207

 
 
 

In dienst:

10/10/1962

 

Oorspronkelijk nr:

212.107

 

NVR nr:

92 88 0062 007-4 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Antwerpen Noord

 

Bijzonderheden:

**/02/1981: Geel/Groen
01/04/2003: Naar infrabel
**/12/2019: Gemoderniseerd

 
 

212.108

 
 
 

In dienst:

16/10/1962

 

Buiten dienst:

20/03/1969

 

Gesloopt:

**/**/1969

 

Laatste stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

30/12/1968: Botsing te Géronstère

 
 

6209

 
 
 

In dienst:

22/10/1962

 

Buiten dienst:

01/04/1985

 

Gesloopt:

**/**/1985

 

Oorspronkelijk nr:

212.109

 

Laatste stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

16/08/1982: Geel/Groen
30/01/1985: Is betrokken bij een botsing met de 6232 te Sint-Niklaas
Werd niet meer hersteld

 
 
Bekijk Fotos van 6210

6210

 
 
 

In dienst:

26/10/1962

 

Oorspronkelijk nr:

212.110

 

NVR nr:

92 88 0062 010-8 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

11/05/1981: Geel/Groen
12/12/2004: In park
20/02/2005: Naar infrabel
2020/11/27: Gemoderniseerd

 
 

6211

 
 
 

In dienst:

02/11/1962

 

Buiten dienst:

14/12/2003

 

Gesloopt:

26/03/2024

 

Oorspronkelijk nr:

212.111

 

Laatste stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

09/03/1984: Geel/Groen
Gesloopt bij Casier in Deerlijk

 
 
Bekijk Fotos van 6212

6212

 
 
 

In dienst:

08/11/1962

 

Oorspronkelijk nr:

212.112

 

NVR nr:

92 88 0062 012-4 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

15/01/1982: Geel/Groen
12/12/2004: In park
20/02/2005: Naar infrabel
28/06/2019: Gemoderniseerd, heeft derde koplamp

 
 
Bekijk Fotos van 6213

6213

 
 
 

In dienst:

14/11/1962

 

Oorspronkelijk nr:

212.113

 

NVR nr:

92 88 0062 013-2 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Charleroi-Sud

 

Bijzonderheden:

08/08/1981: Geel/Groen
14/12/2003: Naar infrabel
14/04/2017: Gemoderniseerd

 
 

6214

 
 
 

In dienst:

20/11/1962

 

Oorspronkelijk nr:

212.114

 

NVR nr:

92 88 0062 014-0 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Charleroi-Sud

 

Bijzonderheden:

17/11/1980: Geel/Groen
14/12/2003: Naar infrabel

 
 
Bekijk Fotos van 6215

6215

 
 
 

In dienst:

26/11/1962

 

Buiten dienst:

26/10/2022

 

Oorspronkelijk nr:

212.115

 

NVR nr:

92 88 0062 015-7 B-

 

Laatste stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

21/08/1982: Kreeg als enige 62 elektrische treinverwarming en reed hierdoor in een blauw livrei rond.
**/**/1983: Blauw/Geel
13/07/1992: Na mislukte testen (te weinig vermogen om generator te voeden én zware treinen te slepen ) werd de verwarming uit de 6215 verwijderd op en verloor ze haar blauw kleedje. De verwarmingsinstallatie werd nadien ingebouwd in de 5531.
15/12/1992: Geel/Groen
30/09/1994: Naar dienst baan
**/04/2016: In park

 
 

6216

 
 
 

In dienst:

30/11/1962

 

Oorspronkelijk nr:

212.116

 

NVR nr:

92 88 0062 016-5 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

11/08/1980: Geel/Groen
12/12/2004: In park
20/02/2005: Naar infrabel

 
 

6217

 
 
 

In dienst:

6/12/1962

 

Oorspronkelijk nr:

212.117

 

NVR nr:

92 88 0062 017-3 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Charleroi-Sud

 

Bijzonderheden:

12/03/1981: Geel/Groen
01/08/1994: Naar dienst infrastructuur
30/04/1994: Naar NMBS
01/08/2003: In park
14/12/2003: Naar infrabel
**/**/2015: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6218

6218

 
 
 

In dienst:

13/12/1962

 

Gesloopt:

**/**/2018

 

Oorspronkelijk nr:

212.118

 

NVR nr:

92 88 0062 018-1 B-

 

Huidige stelplaats:

Charleroi-Sud

 

Bijzonderheden:

30/07/1981: Geel/Groen
01/08/2003: In park
14/12/2003: Naar infrabel
**/04/2016: In park
Gesloopt bij Thomas Werner in Gavere

 
 
Bekijk Fotos van 6219

6219

 
 
 

In dienst:

18/12/1962

 

Oorspronkelijk nr:

212.119

 

NVR nr:

92 88 0062 019-9 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

01/08/2003: In park
14/12/2003: Naar infrabel
Gele livrei nooit gekregen, rijdt nog rond in groene livrei
01/12/2018: In park
20/02/2023: In bruikleen bij SDP

 
 

6220

 
 
 

In dienst:

26/12/1962

 

Buiten dienst:

14/12/2003

 

Gesloopt:

**/02/2005

 

Oorspronkelijk nr:

212.120

 

Laatste stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

03/08/1978: Geel/Groen
01/04/2003: Naar infrabel
01/08/2003: In park
Gesloopt bij van Heygen te Gent

 
 

6221

 
 
 

In dienst:

3/01/1963

 

Buiten dienst:

09/12/2007

 

Gesloopt:

**/04/2012

 

Oorspronkelijk nr:

212.121

 

Laatste stelplaats:

Antwerpen Noord

 

Bijzonderheden:

16/07/1985: Geel/Groen
**/06/2004: In park
12/12/2004: Naar TUC-rail
Beschikt over wielflenssmeerders
Gesloopt bij Luxfer te Aubange

 
 
Bekijk Fotos van 6222

6222

 
 
 

In dienst:

8/01/1963

 

Oorspronkelijk nr:

212.122

 

NVR nr:

92 88 0062 022-3 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

**/**/1979: Geel/Groen
01/08/2003: In park
14/12/2003: Naar infrabel
08/06/2021: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6223

6223

 
 
 

In dienst:

15/01/1963

 

Oorspronkelijk nr:

212.123

 

NVR nr:

92 88 0062 023-1 B-

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

28/02/1973: Groen/Geel
21/11/1983: Geel/Groen
15/06/2003: Naar infrabel
12/12/2016: In park
**/05/2018: Terug in dienst en gemoderniseerd, uitgerust met derde koplamp
**/06/2021: Naar Tuc-Rail

 
 

6224

 
 
 

In dienst:

18/01/1963

 

Buiten dienst:

20/02/2005

 

Gesloopt:

**/02/2008

 

Oorspronkelijk nr:

212.124

 

Laatste stelplaats:

Antwerpen-Noord

 

Bijzonderheden:

07/06/1982: Geel/Groen
15/06/2003: Naar infrabel
Gesloopt te Salzinnes

 
 

6225

 
 
 

In dienst:

24/01/1963

 

Buiten dienst:

31/12/2013

 

Gesloopt:

**/04/2016

 

Oorspronkelijk nr:

212.125

 

NVR nr:

92 88 0062 025-6 B-

 

Laatste stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

03/10/1983: Geel/Groen
18/12/2002: TBL2 (L2)
Gesloopt bij Ecore te Aubange

 
 

6226

 
 
 

In dienst:

30/01/1963

 

Buiten dienst:

1/02/1982

 

Gesloopt:

**/09/1982

 

Oorspronkelijk nr:

212.126

 

Laatste stelplaats:

Kortrijk

 

Bijzonderheden:

25/08/1980: Geel/Groen
14/01/1981: Is betrokken bij een botsing te Merelbeke
Werd niet meer hersteld

 
 

6227

 
 
 

In dienst:

5/02/1963

 

Buiten dienst:

31/12/2013

 

Gesloopt:

**/03/2016

 

Oorspronkelijk nr:

212.127

 

NVR nr:

92 88 0062 027-2 B-

 

Laatste stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

18/02/1981: Geel/Groen
09/11/2002: TBL2 (L2)
Gesloopt bij Ecore te Aubange

 
 
Bekijk Fotos van 6228

6228

 
 
 

In dienst:

12/02/1963

 

Oorspronkelijk nr:

212.128

 

NVR nr:

92 88 0062 028-0 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

21/12/1982: Geel/Groen
01/08/2003: In park
14/12/2003: Naar infrabel
**/**/2015: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6229

6229

 
 
 

In dienst:

15/02/1963

 

Oorspronkelijk nr:

212.129

 

NVR nr:

92 88 0062 029-8 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

20/08/1982: Geel/Groen
**/01/1989: Is betrokken bij een botsing met een goederentrein in dichte mist te De Pinte
12/12/2004: In park
20/02/2005: Naar infrabel
01/07/2015: Gemoderniseerd

 
 

6230

 
 
 

In dienst:

21/02/1963

 

Buiten dienst:

14/12/2003

 

Gesloopt:

**/12/2004

 

Oorspronkelijk nr:

212.130

 

Laatste stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

**/**/1981: Geel/Groen
02/01/2002: Naar infrabel

 
 

6231

 
 
 

In dienst:

27/02/1963

 

Oorspronkelijk nr:

212.131

 

NVR nr:

92 88 0062 031-4 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Charleroi-Sud

 

Bijzonderheden:

20/07/1982: Geel/Groen
12/12/2004: In park
20/02/2005: Naar infrabel
**/**/2015: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6232

6232

 
 
 

In dienst:

7/03/1963

 

Buiten dienst:

1/04/1985

 

Gesloopt:

**/**/1985

 

Oorspronkelijk nr:

212.132

 

Laatste stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

31/03/1982: Geel/Groen
30/01/1985: Is betrokken bij een botsing met de 6209 te Sint-Niklaas
Werd niet meer hersteld

 
 

6233

 
 
 

In dienst:

13/03/1963

 

Buiten dienst:

01/02/2001

 

Gesloopt:

**/**/2001

 

Oorspronkelijk nr:

212.133

 

Bijzonderheden:

**/**/1981: Geel/Groen
04/12/2000: Is betrokken bij een botsing te Ronse
Werd niet meer hersteld

 
 

6234

 
 
 

In dienst:

19/03/1963

 

Buiten dienst:

15/06/2003

 

Gesloopt:

**/05/2004

 

Oorspronkelijk nr:

212.134

 

Bijzonderheden:

**/**/1974: Groen/Geel
17/11/1982: Geel/Groen

 
 

6235

 
 
 

In dienst:

25/03/1963

 

Buiten dienst:

20/02/2005

 

Oorspronkelijk nr:

212.135

 

Laatste stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

26/06/1975: Groen/Geel
23/12/1985: Geel/Groen
15/06/2003: Naar infrabel
Gesloopt te Schaarbeek

 
 
Bekijk Fotos van 6236

6236

 
 
 

In dienst:

1/04/1963

 

Oorspronkelijk nr:

212.136

 

NVR nr:

92 88 0062 036-3 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Antwerpen Noord

 

Bijzonderheden:

19/05/1982: Geel/Groen
12/12/2004: In park
**/01/2005: Buiten dienst
20/02/2005: Naar infrabel
**/**/2015: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6237

6237

 
 
 

In dienst:

5/04/1963

 

Oorspronkelijk nr:

212.137

 

NVR nr:

92 88 0062 037-1 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

08/08/1986: Geel/Groen
**/**/2002: Een tijdlang aan ACTS verhuurd.
Kreeg gedurende deze periode een 3de frontsein, dit werd later verwijderd.

15/06/2003: Naar infrabel
**/**/2015: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6238

6238

 
 
 

In dienst:

16/04/1963

 

Oorspronkelijk nr:

212.138

 

NVR nr:

92 88 0062 038-9 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

**/11/1981: Geel/Groen
01/08/2003: In park
14/12/2003: Buiten dienst
04/03/2004: Naar infrabel
28/04/2014: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6239

6239

 
 
 

In dienst:

3/04/1964

 

Buiten dienst:

1/03/1984

 

Gesloopt:

**/**/1984

 

Oorspronkelijk nr:

212.139

 

Laatste stelplaats:

Saint-Ghislain

 

Bijzonderheden:

08/12/1983: Is betrokken bij een botsing te Ath
Werd niet meer hersteld

 
 

6240

 
 
 

In dienst:

15/04/1964

 

Buiten dienst:

14/12/2003

 

Oorspronkelijk nr:

212.140

 

Laatste stelplaats:

Charleroi-Sud

 

Bijzonderheden:

19/08/1980: Geel/Groen
10/08/2001: Naar Infrabel

 
 

6241

 
 
 

In dienst:

22/04/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.141

 

NVR nr:

92 88 0062 041-3 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

30/09/1987: Geel/Groen
01/06/1997: Naar dienst baan
**/05/2018: Gemoderniseerd, uitgerust met derde koplamp

 
 
Bekijk Fotos van 6242

6242

 
 
 

In dienst:

29/04/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.142

 

NVR nr:

92 88 0062 042-1 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

26/05/1987: Geel/Groen
30/10/1994: Naar dienst baan
**/10/2017: Gemoderniseerd

 
 

6243

 
 
 

In dienst:

6/05/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.143

 

NVR nr:

92 88 0062 043-9 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

21/09/1981: Geel/Groen
15/06/2003: Naar Infrabel

 
 
Bekijk Fotos van 6244

6244

 
 
 

In dienst:

22/05/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.144

 

NVR nr:

92 88 0062 044-7 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Antwerpen Noord

 

Bijzonderheden:

**/06/2004: In park
12/12/2004: Naar TUC-rail
14/12/2008: In park
**/10/2011: Terug in dienst bij Tuc Rail
**/**/2014: Gemoderniseerd
Gele livrei nooit gekregen

 
 
Bekijk Fotos van 6245

6245

 
 
 

In dienst:

8/06/1964

 

Buiten dienst:

01/10/2003

 

Gesloopt:

**/09/2010

 

Oorspronkelijk nr:

212.145

 

Laatste stelplaats:

Antwerpen-Noord

 

Bijzonderheden:

05/11/1981: Geel/Groen
19/04/1985: Is betrokken bij een ontsporing te Lier
**/09/2003: Ernstig defect geraakt
Gesloopt bij Luxfer te Aubange

 
 
Bekijk Fotos van 6246

6246

 
 
 

In dienst:

22/06/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.146

 

NVR nr:

92 88 0062 046-2 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

07/03/1983: Geel/Groen
01/09/1995: Naar TUC-rail
**/**/1997: Naar NMBS
**/06/2004: In park
12/12/2004: Naar TUC-rail
09/12/2007: Buiten dienst gesteld
**/**/****: Terug in dienst genomen door Infrabel
**/**/2014: gemoderniseerd

 
 

6247

 
 
 

In dienst:

24/06/1964

 

Buiten dienst:

26/10/2022

 

Oorspronkelijk nr:

212.147

 

NVR nr:

92 88 0062 047-0 B-INFBL

 

Laatste stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

16/07/1987: Geel/Groen
01/04/2003: Naar Infrabel
31/03/2021: In park
Buiten dienst wegens kapotte generator

 
 

6248

 
 
 

In dienst:

30/06/1964

 

Buiten dienst:

02/07/2004

 

Gesloopt:

**/02/2005

 

Oorspronkelijk nr:

212.148

 

Laatste stelplaats:

Antwerpen-Noord

 

Bijzonderheden:

27/09/1985: Geel/Groen
16/06/2002: Naar Infrabel
03/06/2004: Is betrokken bij een botsing met de 2305 te Lier

 
 
Bekijk Fotos van 6249

6249

 
 
 

In dienst:

09/07/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.149

 

NVR nr:

92 88 0062 049-6 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Antwerpen-Noord

 

Bijzonderheden:

30/05/1990: Geel/Groen
16/06/2002: Naar Infrabel
**/**/2015: Gemoderniseerd
**/12/2018: Naar Tuc-Rail

 
 
Bekijk Fotos van 6250

6250

 
 
 

In dienst:

10/07/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.150

 

NVR nr:

92 88 0062 050-4 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Antwerpen Noord

 

Bijzonderheden:

30/10/1990: Geel/Groen
01/09/1995: Naar TUC-rail
**/**/1997: Naar NMBS
**/06/2004: In park
12/12/2004: Naar TUC-rail
**/**/2010: In park
**/**/2012: Naar TUC-rail

 
 
Bekijk Fotos van 6251

6251

 
 
 

In dienst:

16/07/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.151

 

NVR nr:

92 88 0062 051-2 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

03/02/1984: Geel/Groen
01/09/1995: Naar TUC-rail
**/**/1997: Naar NMBS
14/12/2003: Naar infrabel
**/**/2014: Gemoderniseerd

 
 

6252

 
 
 

In dienst:

6/08/1964

 

Buiten dienst:

04/03/2004

 

Gesloopt:

**/09/2010

 

Oorspronkelijk nr:

212.152

 

Laatste stelplaats:

Merelbeke

 

Bijzonderheden:

29/10/1987: Geel/Groen
01/06/1997: Naar Infrabel
Gesloopt bij Luxfer te Aubange

 
 
Bekijk Fotos van 6253

6253

 
 
 

In dienst:

12/08/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.153

 

NVR nr:

92 88 0062 053-8 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

09/12/1976: Groen/Geel
24/06/1983: Geel/Groen
12/12/2004: Naar Tuc-rail
09/12/2007: Buiten dienst gesteld
**/**/****: Terug in dienst genomen door Infrabel
**/04/2013: Gemoderniseerd

 
 

6254

 
 
 

In dienst:

3/09/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.154

 

NVR nr:

92 88 0062 054-6 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

29/07/1997: Geel/Groen
**/06/2004: In park
12/12/2004: Naar TUC-rail
09/12/2007: Buiten dienst
**/**/****: Terug in dienst genomen door Infrabel
Beschikt over wielflenssmeerders
**/**/2015: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6255

6255

 
 
 

In dienst:

24/08/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.155

 

NVR nr:

92 88 0062 055-4 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

04/11/1982: Geel/Groen
01/09/1995: Naar TUC-rail
**/**/1997: Naar NMBS
14/12/2003: Naar Infrabel
**/**/2012: Gemoderniseerd. Was de eerste gemoderniseerde Infrabel 62'er.

 
 
Bekijk Fotos van 6256

6256

 
 
 

In dienst:

28/08/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.156

 

NVR nr:

92 88 0062 056-2 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

01/04/1984: Gele livrei, werd enkele jaren later echter terug in het groen gezet.
19/11/1992: Is betrokken bij een ontsporing te Landegem
**/06/2004: In park
12/12/2004: Naar TUC-rail
09/12/2007: Buiten dienst genomen
**/**/2010: Terug in dienst genomen door Infrabel
**/**/2015: Gemoderniseerd

 
 
Bekijk Fotos van 6257

6257

 
 
 

In dienst:

3/09/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.157

 

NVR nr:

92 88 0062 057-0 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Kinkempois

 

Bijzonderheden:

02/07/1986: Geel/Groen
01/09/1995: Naar TUC-rail
01/06/1997: Naar dienst baan
Heeft nog steeds originele frontlampen aan 1 zijde

 
 
Bekijk Fotos van 6258

6258

 
 
 

In dienst:

9/09/1964

 

Buiten dienst:

01/06/1995

 

Gesloopt:

**/12/1996

 

Oorspronkelijk nr:

212.158

 
 

6259

 
 
 

In dienst:

11/09/1964

 

Buiten dienst:

01/09/1970

 

Gesloopt:

**/**/1970

 

Laatste stelplaats:

Sint-Niklaas

 

Bijzonderheden:

**/08/1970: Is uitgebrand in de Kennedytunnel te Antwerpen
Werd niet meer hersteld

 
 
Bekijk Fotos van 6260

6260

 
 
 

In dienst:

16/09/1964

 

Oorspronkelijk nr:

212.160

 

NVR nr:

92 88 0062 060-3 B-INFBL

 

Huidige stelplaats:

Melle

 

Bijzonderheden:

19/10/1983: Geel/Groen
**/06/2004: In park
12/12/2004: Naar TUC-rail
09/12/2007: Buiten dienst genomen
**/**/****: Terug in dienst genomen door Infrabel
**/**/2015: Gemoderniseerd

 
 

De locfiche pagina is met de grootste zorgvuldigheid gemaakt door Bfoto. Bfoto is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onvolledigheden.Het is verboden om hem zonder voorafgaande toestemming publiekelijk te verspreiden. Bepaalde info over deze locomotieven mag echter op fora gepubliceerd worden mits bronvermelding.

< 1 - 2 - 3 >